Monday, February 25, 2013

masjid jamek. sogo. times square

assalamulaikum.. 
Semua sihat? semalam pergi jejalan dengan budak kelas. Duit pinjaman kan dah masuk. So.. memang nak habiskan duit la ye. eeh.. tak jugak.. Niat ati nak gunakan baucer buku tu tapi tak ada buku yang sesuai untuk dibeli. Semuanya tak berkenan di hati. Dari pagi keluar pergi rumah abang nak ambik kasut sukan. Then, gerak g masjid jamek. Jalan sorang-sorang sebab budak kelas tak sampai lagi. Singgah beli beg kejap. Murah je (rm14). Itu je mampu beli. 

Sambil jalan-jalan tu teringat la kat kawan masa sekolah dulu. Diorang stay KL tengah kerja dan praktikum. Apa lagi terus text cakap duk masjid jamek. Kalau nak jumpa datang la. Itulah namanya sahabat. Sekali text terus datang. Terima kasih sayang sebab sudi luangkan masa dengan saya. Sayang korang ketat2.. ^^

tepi kanasaya (pakai shawl): eyun ( UTP: chemical engineering)
tepi kiri saya: mcnor ( POLI KB: civil engineering)
Dioarang ni bijak pandai. Ambik engineer. Kalau saya memang tak mampu la. Tak suka math. fizik dan anak beranak dia la. Masa SPM pun kantoi paper tu. Tak apa lah, saya sudah ditakdirkan untuk mendidik anak bangsa suatu hari nanti. InsyaAllah. Jumpa jugak dengan adik saya yang belajar kat PALAM. Ambik engineering jugak. Issshh.. Tension! Semua pakat nak jadik engineer. 

ni la my sis. NOOR ERRA FAZIRA. (nama betul ye )

Lepas tu masing-masing berpisah kat SOGO. Saya gerak dengan budak kelas. Shopping kejap kat SOGO dan MASJID JAMEK. Then, terus ambik LRT gerak Hang Tuah nak pergi sambung habiskan duit kat TIMES SQUARE pulak.
muka excited nak habiskan duit PTPTN ^^

retis la tu :)

muka penat nak tunggu train nak balik UKM 

Tak de motf? '___'
sahabat adalah mereka yang mengerti tentang masa lalumu,percaya pada masa depanmu,dan menerima kamu apa adanya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
bicara diatas hak milik sepenuhnya cikjuelieya