Wednesday, March 07, 2012

terima kasih untuk junior sy:)

assalamualaikum..
pagi tadi cik nur jalan2 area JERTEH pi cari kerja tapi hampa.. kerja tak de..
ada kerja kosong tapi takut nak kerja.. sebab tuan empunya kedai tu garang giler kot..
waaaaaaaaaaaaaaaa....
sebelum mengalirkan air mata depan dia, baik cabut lari kan??

ok.. think positive!
ad hikmah apa yang berlaku :)
so, dari pagi hingga malam, cik nur menghabiskan masa duk rumah my sis kat JERTEH..
untuk matikan masa yang terluang, cik nur tengok cerita RAYA TAK JADI & SUMPAHAN KUM KUM

dalam kol 10 malam, sampai di rumah cik nur.. waaa!! rindu my bed!!!
terus je on9.. happynya bila tengok
junior cik nur dah siap mengedit blog cik nur...
rasa nak lompat!!!! comel kot!!!
terima kasih adik.. even akak tak kenal adik secara realiti tapi adik sanggup tolong akak..
mesti susah kan nak buat benda alah ni.
akak tabik spring la kat adik!!!!
kecik-kecik dah pandai teroka benda alah ni.. nanti jangan lupa ambik kos software engineering.. :)

thanks again dear... akak sangat puas hati.. akak bagi 1000000 bintang bersama bulan berserta tiket pelancongan ke planet MARIKH... :)


salam sayang........

2 comments:

suhazwani said...

HAHA.akak ni.bnyk pulak bagi bntang tuu. hehe

syanur said...

sikit je ni.. ye la.. kalau tak de adik..tak de akak nak buat benda ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
bicara diatas hak milik sepenuhnya cikjuelieya