Tuesday, May 01, 2012

baju hardisk:)

assalamualaikum..
Lama rasanya tinggal dunia beblog ni. Sekarang busy sikit sebab ada kelas memandu. Biasalah tua macam ni baru ada kesedaran nak ambil lesen. Baru ada rezeki nak buat macam mana kan. Alhamdulilah..semuanya berjalan dengan lancar walaupun kadang-kadang kena jugak lempang dengan cikgu yang ajar kereta. dussshhhh!!

Ada kesempatan malam ni, rajin pulak jari taip menaip dalam blog yang sudah bersawang ni.. ^^..
Minggu lepas saya order baju untuk hardisk saya. Kesian hardisk saya, dah berapa bulan tak pakai baju. Nak tengok pun segan apatah lagi nak guna. Alhamdulilah, dengan bantuan sahabat saya (syairah ), akhirnya hardisk saya pakai baju. Takde lah sejuk sangat malam nanti ye. Nak tengok tak baju hardisk saya?? kalau tak nak tengok pun nak tunjuk jugak '____'

cantik kan?? macam tuan hardisk..lallaalla.. ok bye!


Kalau sesiapa berminat nak tempah baju untuk hardisk, laptop, peti sejuk, televisyen dll..boleh je terus tengok kat blog kawan saya ni (blog,  page fb). Semua barang yang comel, cute semua ada. Rugi kalau tak beli. Menyesal seumur hidup^^ 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
bicara diatas hak milik sepenuhnya cikjuelieya