Saturday, May 19, 2012

konvokesyen julia^^

assalamualaikum..
Alahai..lama rasanya tak berblog yer.. sejak akhir ni, saya agak busy la. Banyak benda yang kene settle. Alhamdulilah. Allah permudahkan segalanya.

9hbmei = selesai konvo


Terima kasih kepada semua yang terlibat semasa konvo saya terutamanya kedua ibu bapa saya.. terima kasih maa.. abah<3<3.. adik beradik.. anak sedara, pensyarah, sahabat saya dan tak lupa juga kepada seseorang yang sentiasa memberi semangat dan nasihat sepanjang pengajian saya di peringkat diploma. Alhamdulilah.. Bahagia rasanya apabila kita di kelilingi orang yang tersayang. Saya adalah orang yang paling bertuah dalam dunia! Terima kasih YA ALLAH!

terima kasih family saya<3<3 sudi datang ke majlis konvo:)
terharu'____"

muka baru keluar dewan konvo.
 15 minit carik family dalam kesesakan orang ramai
alhamdulilah..jumpa jugak!

baling mortar board (murtabak) sorang-sorang la:)

mr.koya terima kasih datang ye.
terharu sangat sampai nak guling-guling terjun dalam tasik^^

i love this pic!
maa. abah.... hadiah kak ju untuk maa ngn abah<3<3
terima kasih untuk segalanya:)

family a.ale yang sentiasa bagi sokongan sepanjang belajar ^^
terima kasih a.ale, kaknurul dengan syauqina (budak kecik yang banyak cakap)

ni la my bro yang last^^
awal tahun depan dah nak jadik husband orang
dialah photograher konvo saya
terima kasih jadikan adikmu yang lawa ni model ye:)

ce teka ni sape??
nk adik perempuan saya^^
sayang adik saya ketat-ketat^^ 
ni adik bongsu saya
manja, apa yang dia nak kene tunaikan
nanti merajuk^^

last but no least
akhirnya saya selamat menjadi graduan pertama
bagi diploma pendidikan awal kanak-kanak
UPSI
terima kasih semua^^


Lepas je konvo hari rabu, terus siapkan diri baca tentang kaunseling sebab ada interview kat UM. Alhamdulilah, semuanya selamat. Seronok jugak bila diinterview. Tak puas rasanya^^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
bicara diatas hak milik sepenuhnya cikjuelieya