Sunday, May 06, 2012

selamat hari lahir Damia Hidayati Omar^^

assalamualaikum dan selamat tengah malam:)
mungkin ramai yang dah tidur masa ni kan??
dua tiga hari ni saya rasa teramatlah pelik.
saya rasa ada perkara penting dalam bulan 5/mei ni..
puas duk pikir.. apa ye??

9/5= konvo
11/5= interview
16/5= test JPJ
19/5= keputusan medsi
22/5= saya ngn mr.koya

Bila tengok balik tarikh kat atas.. Rasanya tak ada yang tertinggal. Tapi hati ni rasa ada lagi benda yang tertinggal. Alhamdulilah, Allah masih lagi memberi saya ingatan tentang sahabat saya yang sekarang berada jauh di sana.

Rupanya selama saya duk fikir apa benda yang tertinggal, rupanya...

6/5= birthday sahabat yang dikasihi


pic form 3:)


 ALLAH still tautkan kita
walau lama xbersua
tapi hatiku tetap mngingatimu... 
kau iringi hidupki dgn suka dan duka
mengukir kenangan kita bersama

Allah ciptakan kenangan antara kita dan Allah jadikan perpisahan antara kita.. walaupun perpisahan terjadi, kita masih bersama.. bersama di hati untuk selamanya..

selamat hari lahir buat sahabatku yang berada jauh di sana..Damia Dho♥♥

sayang saya kat awak takkan boleh ganti dengan orang lain:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
bicara diatas hak milik sepenuhnya cikjuelieya