Wednesday, April 11, 2012

akhirnya..saya kahwin^^

assalamualaikum
alhamdulilah.. 
majlis kenduri kendara berjalan dengan lancarnya

terima kasih kepada tetamu yang hadir ke majlis perkahwinan saya ye
opppsss.. silap..silap.. bukan saya yang kahwin
saja je buat gempak kat tajuk kat atas
lalalalalalalalalala

sebenarnya, kakak kawan baik saya yang kahwin
saya ni tetamu je..tetamu VVIP
seronok tengok orang kahwin
mula la rasa nak kahwin jugak 
tapi ???

masa kenduri ni dapat jugak kumpul satu geng 
lepas tu apa lagi
click! click!
bajet artis!! 

gambar dengan pengantin tak ada..lupa pulak nak tangkap..
biasalah nak jimat
guna KODAK kan
:)

antara gambar yang menggunakan kamera KODAK

yang laki ni namanya abg blok.. (kakak dia yang kahwin) sebab tu pakai bunga pink
tengah gaduh ni..

ni la keluarga yang tak bahagia

piki (cikgu seni), mcyah (tauke ladang tembikai), saya (guru besar), shahrol ( ???)

bajet retis!!

iklan COLGATE!

kami dah tua..eeeeeeeee

1 dara 2 teruna

piki tak ready lagi

haaaaaaaaa..last but not least..
ni lah group kami
sebenarnya..kami bertujuh tapi 2 orang lagi tak datang sebab ada jemputan
kena pi malam ABPBH 2011


Terima kasih sahabat kerana mewarnai hidup aku dengan pelbagai kerenah. Semoga kita terus berkawan untuk selamanya-lamanya. 

4 comments:

NuZuL HaiRi said...

Tahniah bt kakak kwn baik awk. awk bila lg? huhu

cik julia said...

lol.. sy lambat lagi la.. insyaAllah.. belajar pun tak habis lagi:)

NuZuL HaiRi said...

huhu. blaja dulu ek :)

cik julia said...

yup.. yg tu dah pasti..insyaAllah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
bicara diatas hak milik sepenuhnya cikjuelieya