Friday, April 13, 2012

hidup ibarat roda:(


NAMA
:
Nursya Julia Binti Mahmood Zuludin 
ALAMAT
:
Kampung Gaal Hilir,
16800  Pasir Puteh
Kelantan  
PROGRAM
:
Diploma Pendidikan Awal Kanak-Kanak 
FAKULTI
:
Fakulti Pendidikan Dan Pembangunan Manusia 



KURSUS
KREDIT
GRED


    Latihan Mengajar
A- 



    Projek Penyelidikan 
A- 


 pngs: 3.7 above
 pngk : 3.8 above

KEPUTUSAN
   Tamat Pengajian 
STATUS
   Layak Dianugerahkan Diploma Pendidikan 


 Assalamualaikum.
Petang ni rasa macam nak menangis. Nak guling..nak bergolek.. 
Penantian saya selama ni akhirnya terjawab jugak. 2 bulan menanti keputusan peperiksaan akhir dengan penuh debaran. Akhirnya terjawab jugak.

Alhamdulilah dengan apa yang diperolehi walaupun ada sedikit kesedihan di hati ini. Hati ini sangat sedih. Saya mengharapkan keputusan yang tinggi tapi? 
Sepanjang tiga tahun belajar, 2 kali saya berperasaan sedemikian tapi kali ni agak teruk sebab ianya keputusan akhir. Saya dah tak boleh nak mengubahnya. 

Allah menguji hambanya dengan pelbagai cara dan ujian untuk saya ialah... yes! saya kecewa tapi saya cuba fikirkan ini adalah ujian.. ujian yang memberikan saya lebih kuat nak tempuhi dugaan. Sepanjang tiga tahun ini adalah keputusannya. 

Terima kasih YA ALLAH.. kita takkan selalu berada di atas. Apabila berada di atas kita mungkin mudah lupa dan bongkak. 

Tahniah kepada kawan-kawan yang mendapat keputusan tinggi. Alhamdulilah, kita semua boleh graduat dengan hati yang girang. Jumpa dekat konvo nanti ye syg. 

semoga aku boleh menyambung pengajian di peringkat ijazah sarjana muda pendidikan.. InsyaaAllah..
mood:nak pergi shopping baju konvo, kasut, tudung.. yes! masa untuk menghabiskan duit maa abah:)

8 comments:

NuZuL HaiRi said...

uikss.. tahniah2.. leh dpt dean list ni. huhu

syanur said...

tq wak.. tp sedih lagi:(

NuZuL HaiRi said...

sedih lg? nape lak ni? jgn sedih2 ek :)

syanur said...

ok..sedang bergembira dengan teknik lompatan yang dicadangkan oleh kamu:)

NuZuL HaiRi said...

haha. lompat jgn xlompat. hehe :)

syanur said...

nuzul: hehe.. lompat..toing!

Nora Karim said...

alhamdulillah syukur.... tahniah :D moga dapat menjalankan tangggungjawab dengan baik... amin...

syanur said...

kak nora: tq akak:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
bicara diatas hak milik sepenuhnya cikjuelieya