Sunday, April 01, 2012

first day^^

assalamualaikum..
alhamdulilah.. sekian lama hasrat hati nak drive kereta akhirnya tercapai..
terima kasih mr.koya sebab merealisasikan impian saya:)
terima kasih sudi ajar saya:)
terima kasih bagi semangat kat saya:)

dup..dap..dupp..dapp.. jantung berdegup masa nak pegang stereng tu,
macam-macam aku fikir..
tapi buang jauh-jauh sebab
aku kan nak jadi WANITA BEKERJAYA..   (perasan)



credit to: mr.google
hanya sekadar gambar hiasan

terima kasih untuk mr.koya sebab bagi pinjam kereta ye:)
tak sabar nak pergi jenjalan dengan dia lagi

my sis test JPJ 12/4 ni, wish u luck dear..

umur dah tua tapi sekarang baru ada rezeki nak ambik lesen.. ada kereta kat rumah tapi abah tak bagi sebab sayang anak perempuan dia:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
bicara diatas hak milik sepenuhnya cikjuelieya